چند وقتیه که سؤالهایی مدام ذهنمو مشغول خودش می‌کنه. برخی اوقات فکر می‌کنم جوابش واضحه ولی وقتی دقیقتر شرایط رو می‌سنجم، می‌بینم که اینطور هم که من فکر می‌کنم نیست.
سؤال اینه که اگه ملت ما و مخصوصا شخص خود من اگه در روز سه شنبه هشتم ذی‌الحجه سال 60 هجری قمری با امام حسین(ع) برخورد می‌کردم، چه تصمیمی می‌گرفتم؟
آیا مثل عبدالله بن عمر و ابن عباس، امام رو اندرز می‌دادم که همچون مردم با یزید سازش کند و باعث کشته شدن مردم دیگر نشود؟
و یا اینکه مثل زهیر، همراه و متّبع «ولیّ امرم» می‌شدم؟
یا مثل عمده کسانی که در راه به امام (ع) پیوسته بودند، پس از خبر شهادت مسلم، وقتی امام (ع) گفت: «این قوم را جز اینکه بی یاورمان گذارند، نمی‌بینم. پس هر کس که دوست دارد برود.» امام زمانم را رها می‌کردم؟
و یا اینکه مثل «حر»، با آنکه از سپاه دشمن بودم، ولی آنقدر قلبم تیره و تار نگشته باشد که با سخنان حق، به سوی حق بشتابم و ولیّ امرم را یاری کنم و در راهش شهید شوم؟
و یا همچون «طرماح بن عدی» و سه تن از یارانش از منافقین و ترسویان و دنیا پرستان کوفه دل کنده و به سوی امام عصرم می‌شتافتم؟
و یا مثل عمرو بن قیس و پسر عمویش، وقتی مولا از من بپرسد که آیا برای یاری من آمده‌ای؟ بگویم که قرضم زیاد است و زن و بچه‌ام کسی را ندارند و نیز مال و اموال مردم نزد من است و من نمی‌توانم یاریت کنم؟
و یا مثل عمر سعد آنقدر ملعون شوم که به امام در جواب اندرزهایش بگویم که از ترس ویرانی خانه و از بین رفتن اموال و کشته شدن اولادم، مجبورم که با تو بجنگم و البته بخاطر پست و مقامی که در انتظار من می‌باشد؟
و یا مانند یاران امام حسین(ع) رفتار می‌کنم، وقتی مولایم بیعتش را از من بگیرد، برایم شرم‌آور باشد که امام زمانم را تنها بگذارم؟
و یا مثل شمر، فرمانده سپاه اسلام و جانباز در رکاب امیرالمؤمنین باشم اما ولیّ امرم و رهبرم را از دین برگشته بدانم و سر از تنش جدا سازم؟
و یا اینکه برای إذن جهاد و شهد شیرین شهادت، لحظه شماری کنم؟
راستی؛ اصحاب امام(ع) وقتی مورد تحریمدشمن قرار گرفتند، آیا به ولیّ امرشان معترض نشدند که زنان و مردان و اطفال ما از گرسنگی و تشنگی بی‌طاقت شده‌اند و شما برای شکستن تحریم‌ها، باید مواضعتان را تغییر دهید تا دو طرف سود ببریم و نتیجه برد بردحاصل شود؟ یعنی هم ما موفق به شکستن تحریم‌ها شویم و مردممان را از سختی‌ها نجات بخشیم و هم دشمنان ما به اندک موفقیتشان، که صلح و سازش ما با یزید است برسند؟


نظرات شما عزیزان:

aflak
ساعت15:45---28 فروردين 1393
سلام

به به از این سایت خوبتون دست شما درد نکنه اگه میشه یه سری هم به ما بزنین خوشحال میشیم .



http://7kabotar.blagfa.com
پاسخ:سلام. انشاالله


محمد
ساعت16:20---23 دی 1392
احمدرضا جان
ماها عدالت طلب هستیم و هرکس مسیرو درست رفت ازش حمایت میکنیم و هر جا که مسیر رو کج رفت مقابلش می ایستیم حالا فرقی نداره کی باشه جانمون رو فقط در راه رهبرمون میدیم نه شخص دیگه ایی
در ضمن بلد نیستم از کسی تقلید کنم یا از حرفای کسی تاثیر پذیری داشته باشم البته تبصره هم دارم اما خب مطمئنن شما نیستی


حسین
ساعت11:15---23 دی 1392
البته بلا تشبیه گفته بودما....جنبه شوخی داشت اما باور کن معنی حرفتون یکی بود....
اما ممنون از دعای خیرتون مبنی بر پایبند تر شدنم در مسیر حق. امیدوارم این طور باشه و خدا بهم کمک کنه که به تعالی برسم و دل آقا رو شاد کنم...امیدوارم انحرافات و خطا ها تو رفتارم و البته رفتار همه ما بر طرف بشه و بشیم عمار علی.......
شما هم دعا کنین....
البته امام گفت هر وقت دیدین دشمن ازتون تعریف کرد به کار های خودتون شک کنین......باید یه تجدید نظر تو رفتارام بکنم...


احمدرضا
ساعت19:59---22 دی 1392
حسین جان در این لحظه حال ج دادن ندارم-جوان بودن و بچه بودن فرق داره!!!گفتم ک نشانه هایی از امید در تو دیده میشه!انشاالله خدا بخواد بزرگتر بشی بهتر از اینا میشی!!!

یاسین.....
ساعت10:03---21 دی 1392


(حسین سرو کلت اینورا هم پیدا شد!!)
سلام. من بودم. یعنی این همه مدت ندیدی؟؟؟
.
((و آقا احمد رضا اصلا خوبیت نداره که اینطور تفسیر کنی که چون بزرگترین اختلاس از بدنه اصولگرا ها بود پس اونا کلا خائنن.این کارتون اشتباهه.)این حرفا شماست دیگه؟)
خوب کجاش غیر منطقیه؟؟؟بله حرف منه...خوب بود بقیشم می گفتی....گفته بودم یعنی بزرگترین فتنه علیه انقلاب اسلامی از دریچه اصلاحات وارد شد یعنی کل اصلاحات خائنن؟؟؟آره این نظر منه...
.
(شمایی که میگفتی اصلاحات باید کلا نابود بشه دیگه؟؟عقاید طبق مقاصد تغییر میکنه دیگه!!!)
در مور نابودی اصلاحات...م کی گفتم؟رد می کنم.....سند داری؟اگه گفتم اشتباه کردم و حرف قبلیم سند مدعام.....
.
(!مثلا حسین چند تا از این سوالایی که در این مدت کوتاه از روحانی تو وبلاگش پرسید میتونست چنیین پرسشایی هم از احمدی نژاد در اون دوران داشته باشه ولی از این خبرا نبود و فقط میگه ما انتقاد کردیم از کی به کی رو من ک نمیدونم؟؟؟به قول فاطر انتقاد نباید حزبی باشه!!))
خوب محمد تو بگو...من حال ندارم دوباره اون آدرس ها رو در بیارم.....من یه بار امیر مسعود این سوال رو ازم پرسید و جوابشو دادم. آدرس اون پست ها رو واسش گذاشتم و قانع شد که من خیلی یه طرفه نیستم.....در ضمن اون دوران مهمتر از این موضوع موضوع شرافت مسلمونا بود که من بیشتر روی اون تاکید داشتم....ماجرای حمله اسرائیل به غزه و بازتاب های اون...
با این وجود من بازم حرف زدم....یه کم داری در موردم ظالمانه حرف می زنی...قبول کن دیگه.....
در ضمن از این که منو بچه خوندی اصلا خوشم نیومد......اسلام هم با این طور خطاب ها مخالفه......به قول آقای بهجت که یک بار گفتیم علی جوان است برای هفت پشتمان بس استالبته بلا تشبیه....
به پسر عموی گرامی:از یاسین:نمی دونم چرا نمی تونی نظر بدی....دیگران نظر می دن...محمد احمد رضا...خیلیا ی دیگه.....


احمدرضا
ساعت7:55---20 دی 1392
چیه همه پشت حسین در اومدن؟؟؟؟خود جوشه یا هماهنگ شدست!!!در ضمن بخاطر این نظر حسین این حرف نزدم-بطور کلی بود؟؟
به به چه عجب این پسره محمد هم یه نظر سنجیده و درست حسابی داد!!!آفرین-حرفام داره روت تاثیر میزاره-خدارو شکر....


محمد
ساعت15:35---19 دی 1392
بابا حسین گاهی وقتا حرف منطق بلد نیست بزنه اما این دیگه بی انصافیه که بگیم این نظرش هم غیر منطقیه واقعا درست صحبت کرد
اما در کل هدف همه پیشرفت کشوره و نباید انتقاداتی که میکنم در راستای ضربه زدن و شکستن کمر حزب ها باشه حالا فرقی نداره اصلاحات باشه یا اصولگرا اگر قرار باشه عدالت برقرار بشه و به سوی پیشرفت بریم هر طرف که اشتباه کرد بدون تعارف مچشو بگیریم و هدایتش کنیم به سمت مسیر درست و این یادمون باشه که دشمن ما آمریکا و هم پیماناش هستن نه حزب ها ی اصلاحی و اصولی


احمدرضا
ساعت9:53---18 دی 1392
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...

درود بر شرفت فاطر-زنده باد منطق-این پسره حسین که حرف حالیش نیست البته هنوز بچست دیگه نشانه های تغییر در وجودش هست که بزرگتر بشه انشاالله بهتر میشه؟؟!!!

در حرف که گفتی و امیدوارم ایطور هم عمل کنی و من هم بیشتر به این سمت برم- چون از شماها که قشر تحصیل کرده هستین جز این انتظاری نیست-موفق باشی-یا علی
پاسخ:تفاوت طرز تفکر یک نفر دیگه دلیل بر بچه بودن نیست حسین بیشتر از سنش میفهمه.


احمدرضا
ساعت2:17---18 دی 1392
حسین سرو کلت اینورا هم پیدا شد!!(و آقا احمد رضا اصلا خوبیت نداره که اینطور تفسیر کنی که چون بزرگترین اختلاس از بدنه اصولگرا ها بود پس اونا کلا خائنن.این کارتون اشتباهه.)این حرفا شماست دیگه؟شمایی که میگفتی اصلاحات باید کلا نابود بشه دیگه؟؟عقاید طبق مقاصد تغییر میکنه دیگه!!!

آقای فاطر من چه کار بکار کریمی و ارضی و.... دارم-من در مورد موضع خودت و انتقادات شماست-آیا مثل این مورد انتقاد در این سطح وسیع بیان کردین؟؟؟مثلا الان یه نقد از مجلسیا بزن تو وبلاگت؟دلت میاد؟؟؟؟من مخالف انتقاد کردن نیستم چون اگر قصد تخریب نباشه سازندست!!مثلا حسین چند تا از این سوالایی که در این مدت کوتاه از روحانی تو وبلاگش پرسید میتونست چنیین پرسشایی هم از احمدی نژاد در اون دوران داشته باشه ولی از این خبرا نبود و فقط میگه ما انتقاد کردیم از کی به کی رو من ک نمیدونم؟؟؟به قول فاطر انتقاد نباید حزبی باشه!!
سلام. احمد رضا درست میگه. اگرچه خودم اصلا اینجوری دوست ندارم ولی شاید ناخودآگاه اینطور رفتار بکنم. ما با این تعصبات بیجا بزرگ شدیم و رشد کردیم و خیلی سخته یک شبه زمین زدن خصلتهای بد. من از امروز بیشتر از قبل سعی میکنم به ظاهر و حزب اشخاص کاری نداشته باشم و فقط و فقط به شاخص توجه کنم. شاخصم خداست و دستورات خدا در قرآنه و مجری احکام الهی امامان معصوم(ع) و در زمان غیبت نائب بر حق ایشان، یعنی رهبر معظم انقلاب.


بچه آبی
ساعت15:26---17 دی 1392
س

من ب بحث های سیاسی شما کاری ندارم!!!!

اومدم ی سری بت بزنم

تو هم بیا سر بزن

بای
پاسخ: سلام بر بچه آبی خلیل شهر. کار خوبی میکنی که به بحثهای سیاسی کاری نداری،ولی از عاشورا و عبرتهای عاشورایی نمیتونی چشم پوشی کنی.


یاسین-حسین
ساعت11:36---17 دی 1392

خوب نظرات و حرف های شما داره به بی راهه می ره....در مورد اشتباهات دورلت گذشته بگم که همون طور که یاسین(مدیر)گفتن کسی تبرعه نکرد و اگه کسی این قصد رو داشت همن انحرافی ها هستن که هدف رو اشتباه گرفتن. اما ما تا جایی که می دونیم هشدار زیاد داده شد. البته یک سری مخالفت ها صورت گرفت که من شخصا قبول نداشتم. نمونه بارزش که کار اون چند مداح بود. که آقا مصطفی بیان کردن. ما از خوبی های دوت گذشته حمایت کردیم و از بدی هاش انتقاد. هر چند معتقدم که اشتباه ما در قبال دولت گذشته کم نبود.

در ضمن اوضاع کشور از نظر اقتصادی بد بود و البته بگم که دلیل داره و اینو نمی شه از بدی های دولت دونست.شاید سوءمدیریت توش دخیل بود اما در کل اشتباه دولت نبود.منظورم تحریم ها نیست. این رفتار طبیعی بود که دولت باید از خودش نشون می داد.و آقا احمد رضا اصلا خوبیت نداره که اینطور تفسیر کنی که چون بزرگترین اختلاس از بدنه اصولگرا ها بود پس اونا کلا خائنن.این کارتون اشتباهه. خوب با چنین تفسیری همه اصلاح طلب ها به خاطر فتنه 88 و سکوت یا حمایت از اون خائن هستن......اصلا این تفسیر درست نبود.

اما می گم که الان نقد سازنده از دولت باید باشه. اما ضدیت با دولت به نفع هیچ کس نیست و هر کس از این شاد بشه خائنه.الان باید به مردم نشون داد که دشمن قابل اعتماد نیست. باید از این فرصت استفاده کنیم تا باز هم به جهان ثابت بشه ک دشمن اصلی جهان کیه.......و این دست در دست هم دادن ملت رو می طلبه.....یک صدا شدن ملت در خیر همه چیز رو درست می کنه......
پاسخ:سلام. بی زحمت وضعیت نظر دادن تو وبلاگتو درست کن. هر کار میکنم نمیتونم نظر بدم. خودت یه بار نظر بده ببین میشه؟ در ضمن با نظرت هم موافقم.

نکته: من دیگه یاسین نیستم، فاطر هستم.



احمدرضا
ساعت23:28---15 دی 1392
شما کارای نادرست دولت قبلی رو تایید نکردین ولی سکوت کردین و بقول بچه ها زیر سبیلی رد کردین!!!!!آره جونم مشکل اینجاس!!

یادته محاکمه شهردار سابق تهرانو؟؟؟پخش زنده میشد!!چون مثل این اختلاص گرا آبرو و حرمت نداشت که فقط ب-ز بگن که؟؟؟آدم از اینا میسوزه؟؟حزبی ک ادعای ولایت مداری میکنه باید پاسخ گو باشه چون با کاراش داره رهبرمونو کوچیک میکنه!!!چرا خیلی از مجلسیا پشت بهمین ب-ز در اومدن و نمیزارن محاکمه بشه؟؟قضیه بن کارتای (م) به مجلسیا چیه؟؟؟مجلسی ک ادعای ولایت مداری داره؟؟؟که این دو مورد از چندصد مورده؟؟چرا شماها به اینا اشاره نمیکنید که این کارا باعث میشه دل رهبرمون خون شه چون از خودی خوردن خیلی سخته!!!!!

بدترین موردی که ما در این هشت سال هشتاد سال عقب افتادیم تو بحث اخلاق و فرهنگه و مخصوصا از نظر اخلاق ک کلا در کشور لگد مال شد!!!!!از نظر رشد اقتصادی وبهم ریختن پایه پولی کشور و تورم و رکود بماند.....یکی از دلایل انتخاب مردم در24خرداد این بود ک از بی اخلاقیا دیگه خسته شده بودن...
پاسخ:منظورت از شما احتمالا اصولگرا ها هستند، برو ببین سردار سعید قاسمی،در مورد اشتباهات احمدی نژاد چی گفت؟ حدادیان، حاج منصور، کریمی و خیلی از اصولگراهای دیگه آیا اعتراض کردند یا نکرند؟ من تو نظر قبلی هم گفتم، ادعای مسلمانی، ادعای ولایت، ادعای خط امام بودن و هزاران ادعای دیگه از هر حزبی، نه فقط اصولگرا یا اصلاح طلب، کار رو خراب میکنه، اینها از نظر قرآن مفسدین هستند. فکر نمیکنم کسی که وابسته به یک حزب خاص باشه برای رهبر خودی محسوب بشه و بقیه نخودی. در کشور ما هر کس که زیر پرچم مقدس ایران خدمت میکنه خودی هستند. تا این تفکر نابودگر درست نشه مملکت درست نمیشه.


احمدرضا
ساعت15:20---14 دی 1392
من اول نظرمو خوندم متوجه شدم که اشتباه کردم و آقا مصطفی هم تذکر داد-فقط یه اشتباه لپی بود!!!

شما که تاثیری ندارین و اونایی ک مثل شما فکر میکنن و تاثیر گذارن کم نیستن-یه استاندار میخان بزارن هزار تا جنگ دارن چون اونایی ک تاثیر گذارن فقط خودشونو انقلابی و حزب الله میدونن انگار بقیه حزب شیطانن و از آمریکا دستور نگیرن از انگلیس حتما دستور میگیرن وفقط خودشونو اصلح میدونن و غافلن که بزرگترین اختلاص تاریخ بشریت از بدنه همینا بوجود آمده و جواب سنگینی مردم در24خرداد به این طرز فکرا داده و جواب سنگین تر اسفند سال آینده خواهند داد-به خدا مردم میفهمن چی ب چیه؟کی راست میگه و کی دروغ!!!!

در ضمن قسمت آخر قصذ توهین نداشتم....
پاسخ:کم نیستند افرادی که فقط ادعای مسلمانی دارن ادعای ولایی بودن دارن و هزار ادعای دیگه، اصلا ما به اینها کاری نداریم، بحث ما اینه که ما خودمون چه کاره ایم؟ مگه ما کارهای نادرست دولت قبلی رو تأیید کردیم؟ اگه کسی بخواد طبق حزب رئیس جمهور ازش انتقاد بکنه یا تمجید بکنه به بیراهه رفته. برادر عزیز، ما شاخص داریم و به این شاخص ایمان کامل دارم و هر چیزی رو باید با معیار و شاخص مخصوص به خودش سنجید. اختلاس در دوره های قبل هم بود. محاکمه شهردار اسبق تهران، شهرام جزایری و آقا زاده هایی که کم از بیت المال بالا نکشیدند. پس انگ زدن اختلاس به حزبی یا طرز تفکری خاص، فکر میکنم اشتباه باشه. راستی از موارد عقب افتادن 80 ساله ما رو نگفتی؟


احمدرضا
ساعت23:18---13 دی 1392
همگی سلام-چیه یه مدت من نبودم یکه تازی میکنین-حرف از کارد و استخون میزنید؟؟؟یواش تر پیاده شین با هم بریم-حسین هم ک مثل حق بجانبا و اندیشمندا نظر میده؟چه........!!!

من از این ناراحتم ک شماها 8سال گذشته کجا بودین که نزارین بر خلاف حرف رهبرتون اقدامی بشه و شماها انتقاد کنید؟؟؟؟این 8سال به اندازه 80سال عقب افتادیم شماها کجا بودین؟؟؟خواهشا بزارین این دولت کارشو بکنه.....بقول خودتون استخوان ها رو ب دندون بگیرین!!
پاسخ:سلام. حرف رهبرتون!!!!؟ ببخشید اگه میشه به مواردی از عقب افتادن 80 ساله در این 8 سال اشاره کن. من فقط درد دل نوشتم و شماها هم نظرتون رو گفتین، این وسط کی به حرف ما گوش میده که ما بذاریم یا نذاریم دولت کارشو انجام بده؟ و در آخر باید بگم که استخوان به دندون گرفتن کار انسان نیست.


محمد
ساعت21:40---11 دی 1392
ببخشیدا اما هرچی میکشیم بخاطر همین کارد و استخونه اگه به موقع حرف بزنیم دیگه نیازی به تند حرف زدن نیست

محمد
ساعت11:29---8 دی 1392
یاسین جان(مدیر وب)

یه پست دیگه بذار ؟؟؟؟؟
پاسخ:آقا محمد، مگه نمیدونی تا کارد به استخوان نرسه من حرف نمیزنم...


حسین-یاسین
ساعت9:59---3 دی 1392
جالبه که احمد رضا دیگه حرف نمی زنه...
من چیزی نمی گم. فقط یه جمله و بس...
"با بصیرت به دشمنان خیره شوید.لحظه ای آرامشان نگذارید که اگر لحظه ای آرامشان گذارید لحظه ای آرامتان نمی گذارند."
اما آقا مصطفی اون جمله آخرت تو متن وبلاگ رو یه بار بازبینی کن....فکر کنم یه جاهاییش می لنگه ها....


محمد
ساعت17:16---25 آذر 1392
سلام
یاسین جان
آدم خوابیده رو میشه از خواب بیدار کرد اما ادمی که سر به خواب بزنه رو نمیشه بیدار کرد.....
یه سری ها حالا از روی اگاهی یا نا اگاهیه نمیدونم اما به زور میخوان این کار رو خوب جلوه بدن ما از این که کشور ما سر فراز باشه بدمون که نمیاد خلاصه کشور مال همه ی ماست و فرقی نداره کدوم جبهه از افراد باشن مهم سر افراز کردن کشوره نه خصومت های شخصی حالا من کاری به کار احمد رضا ندارم بحث من کلیه
من توی نظر اولی خودم هم گفتم همون ادمایی که الان دارن این کار دولت رو فوق العاده جلوه میدن و تا میایی حرفی بزنی میگن رهبر تبریک گفته یا میگن رهبر گفته ضرری نمی کنیم شما حرفی نزنین ترسم اینه فردا روز که اروپا بازی دراورد بگن رهبر که میدونست چرا اینکارو کرد پس مقصر رهبریه....
(گفتم و بازم تاکید می کنم منظورم اصلا به حرف اقا احمدرضا نیست)


یاسین
ساعت15:49---25 آذر 1392
سلام. آقا من اون جلسه سخنرانی رهبر حضور داشتم. رهبر فرمودند که ما به إذن الله ضرری نمی کنیم و در ادامه فرمودند که: بنابراين از مذاكراتى هم كه امروز در جريان است، ما ضررى نخواهيم كرد. البتّه بنده همچنان كه گفتم خوشبين نيستم؛ من فكر نميكنم [از] اين مذاكرات آن نتيجه‌اى را كه ملّت ايران انتظار دارد، به‌دست بيايد، لكن تجربه‌اى است و پشتوانه‌ى تجربى ملّت ايران را افزايش خواهد داد و تقويت خواهد كرد؛ ايرادى ندارد امّا لازم است ملّت بيدار باشد."
پس اگه مقدار ناچیزی هم دقت کنیم می فهمیم که دلیل ضرر نکردن ما همین تجربه ایست که حاصل میشه و اون اینه که آمریکائیها غیر قابل اعتمادند و ما هم هر چی به اونا امتیاز بدیم باز هم امتیازات بیشتر می خوان. به خدا خیلی واضحه.


محمد
ساعت7:43---25 آذر 1392
وظیفه همه ماست از رهبر اطاعت کنیم ....

امین
ساعت7:42---25 آذر 1392
سلام
درسته ،ما باید گوش به فرمان رهبر باشیم وقتی رهبر میگه ضرری نخواهیم کرد ما باید به ایشون اعتماد کنیم نه اینکه تحلیل هامون جلوتر از رهبر باشه
اما بیشترین چیزی که آدمو ناراحت می کنه اینه که افرادی که چیزی نمی فهمن میگن زمانی که اقای روحانی نامه به رهبر داد رهبر مفاد رو تایید کرد؟؟؟در صورتی که اصلا اینطور نبود


احمدرضا
ساعت22:42---24 آذر 1392
محمد بسه دیگه من فهمیدم-چشم.........آقا مصطفی چرا حرف رهبر نصفه و نیمه میزنی؟رهبر گفته که من خوشبین نیستم که من بر اون معتقدم ولی ادامش گفت که ما ضرر نخواهیم کرد و تجربه سودمندی خواهد بود-شما فقط چرا ب قسمت اولش چسبیدی؟؟؟ها؟؟
در ضمن شما اونطو گفتی انگار دوست داشتی خودتم اونجا بودی!!!!پیش اشتونو میگم!!
در ضمن به نظر بنده واس شیش ماه اول برامون برد-برد بود که اگه اینطو نبود آمریکایی ها دبه نمیکردن....


محمد
ساعت17:46---24 آذر 1392
استغفرالله .....

یاسین
ساعت16:23---24 آذر 1392
سلام به دوستان عزیزم.
البتّه بنده همچنان كه گفتم خوشبين نيستم؛ من فكر نميكنم [از] اين مذاكرات آن نتيجه‌اى را كه ملّت ايران انتظار دارد، به‌دست بيايد، لكن تجربه‌اى است و پشتوانه‌ى تجربى ملّت ايران را افزايش خواهد داد و تقويت خواهد كرد؛ ايرادى ندارد امّا لازم است ملّت بيدار باشد.
سخنان رهبری در 12 آبان 92
دوستان عزیز ما باید در مسائل پیش رو هوشیار باشیم، آقا احمدرضا درست میگه، اگه با حب و بغض صحبت کنیم وای به حال ما. ولی آیا وقتش نشده که به رهبرمون ایمان داشته باشیم؟
آیا کسی که به خدا ایمان داره باید حتما آیه و دلیل و نشانه از خدا بخواد؟ پس آیه "الذین یؤمنون بالغیب" تکلیفش چی میشه؟ رهبر گفت من به این مذاکرات خوشبین نیستم و بعد از تجربه تعلیق سال 82 و 83 به عنوان مدرک بهره گرفتند. یه مقدار واقع بینانه با شرایط برخورد کنیم. وقتی بعد از مذاکرات ژنو، سران 1+5 اونجور اشتون رو بغل کردن و بوس میکردند، فکر میکنید بخاطر برد - برد دو طرف بود؟


محمد
ساعت21:35---22 آذر 1392
تنها کسی که الان ازش بوی سوختگی میاد شمایین که جرات حرف زدن نداشتین و فقط بحث عوض میکنی....

محمد
ساعت21:31---22 آذر 1392
قابل توجه اقا احمد باید بگم اولین نفر من راجع به این پست نظر گذاشتم و هر چی داشتم گفتم بعد شما اومدین نظر گذاشتین و دیدم یه مقدار مبهم حرف میزدین خواستم شفاف تر بشه فکر نکنم تا اینجای کار سوختگی ایی در کار باشه

احمدرضا
ساعت17:52---22 آذر 1392
محمد آقا بوی سوختگی میاد-آب بریز.........باشه؟؟
در ضمن من نظر دادم شما هم نظر خودتو بده مثل مصطفی ک من جواب بدم-اینجا جای سوال پرسیدن نیست-یاد بگیر......بگو باشه


محمد
ساعت14:36---22 آذر 1392
آقا احمدرضا منطق به این میگن که یه نفر سوال پرسید درست و حسابی جوابشو بدی نه اینکه عقده هاتو خالی کنی....
این حرفت مشخص میکنه چیزی نمیدونی و فقط مثل بعضی های دیگه حرف می پرونی


احمدرضا
ساعت12:06---22 آذر 1392
البته اگه از روی حب و بغض باشه اجهافی که شما و افرادی مثل شما در حق رهبر عزیزمون میکنید صد تا آدم ضد ولایت نمیکنن......

احمدرضا
ساعت11:38---22 آذر 1392
محمد آقا نظرت چیزی نیست ک جوابتو بدم چون مثل بچه ها حرف میزنی برو هر وق با منطق صحبت کردنو یاد گرفتی بیا اینجا جوابتو بدم.....در ضمن آقا مصطفی داشتن این همه بصیرت بهت تبریک میگم-ولی امیدوارم این برداشت ها از بصیرت باشه نه حب و بغض-انشاالله-موفق باشین

محمد
ساعت20:01---20 آذر 1392
در جواب آقا احمدرضا باید بگم ماها گوش به فرمان رهبریم و هیچ وقت جلوتر از رهبری حرکت نمی کنیم
اما یه سوال دارم ازاقا احمد رضا مگه رهبر چی گفته که یه سری ها هی میگن رهبر تبریک گفته پس شماها حرف نزنین اصلا از ماجرا با خبری اگه میدونی بگو که رهبر چی گفته؟؟؟؟؟


یاسین
ساعت16:50---20 آذر 1392
می خواستم در جواب جمله آخر احمدرضا که گفت: "گوشت به رهبرت باشه لطفا" بگم که امام حسین(ع) به اصحابش گفت من بیعتم رو از شما برداشتم و شما بروید ولی آنها به حرف امامشان گوش نکرند حتی "جون" غلام سیاه هم به حرف اربابش گوش نکرد. چرا؟
برخی اوقات گوش دادن به حرف ولی، در اوج بودن نیست، بلکه باید دید باید بصیر بود و درک کرد و باید فهمید که خواست امام(ع) چیست.
در اینجا خواست امام به سعادت رسیدن اصحاب بود، ولی آیا با رفتنشان آنها به سعادت می رسیدند؟
پس بصیرت بهتر از گوش دادن به حرف است.


احمدرضا
ساعت15:30---20 آذر 1392
فکر کنم شما اگه اون سه شنبه بودی با عمر سعد برای فرماندهی سپاه دشمن مبارزه میکردی...........

در ضمن این همه آسمون ریسمون بافتی که آخر اینو بگی؟؟؟خوب از اول میگفتی و حداقل از دینمون واس عقاید خودت نون قرض نمیگرفتی.....

گوشت به رهبرت باشه لطفا!!!!!!!!!!!
پاسخ:بخشنیا! به خدا قسم، این یعنی عبرت های عاشورایی. هیچکس نمیتونه ادعا کنه که جایگاهش کجاست. وَ ما أُبَرِّئُ نَفْسي‏ إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلاَّ ما رَحِمَ رَبِّي إِنَّ رَبِّي غَفُورٌ رَحيمٌ (یوسف-53) من خود را از گناه تبرئه نمى‏كنم زيرا نفس طغيان گر بسيار به بدى فرمان مى‏دهد مگر زمانى كه پروردگارم رحم كند زيرا پروردگارم بسيار آمرزنده و مهربان است. من از دینم اینجوری برداشت کردم و اینطور رفتار میکنم، شما از تحریم های کربلا چه درسی گرفتی؟


محمد
ساعت8:00---20 آذر 1392
به به ... به به... چشمم روشن ...آقا یاسین و بحث سیاست ؟؟؟ دیگه؟؟؟؟
شاید شرایط زمان و مکان فرق داشته باشه ... اما نظر شخصی من اینه :سلاطین ما ایران به این عظمت رو تیکه تیکه به پادشاه های دیگه می بخشیدن و فکر اینو نمیکردن که یه روزی به بن بست برسن و چیزی نداشته باشن بدن تا در عوضش چیزی بگیرن ،کار دولت مردای ما الان ایجوریه که به قول خودشون برد برد میدن اما غافل از این هستن که وقتی این شش ماه تموم شد برای تمدید توافق نامه دیگه چی داریم باید بدیم؟؟؟؟؟؟ مگه آمریکا مفت میاد توافق نامه تمدید میکنه؟؟؟؟
ترسم اینه که همونطور بعضی ها دوره های قبل می گفتن رهبرمون نمیذاره رابطه داشته باشیم الان بگن چرا رهبرمون اجازه داد توافق کنیم
خدایا رهبرمون رو از بلا ها محافظت بفرما!!
پاسخ:آقا محمد، رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون. به سکوتم نگاه نکن، بلکه مشتهای گره کرده ام رو ببین. از خدا می خوام که آیه مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَ الَّذينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَماءُ بَيْنَهُمْ رو بر ما ساری و جاری کنه نه مثل بعضی ها.... .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: